Cairns here we come!

Helloooo!!
Sista dagen pa South Molle och i Airlie idag. Traffade Moa och Emelie fran gamla klassen i Airlie. De skulle ut och segla i Whitsundays sa vi passade pa att umgas lite med dem innan det var dags for dem att ge sig ut pa det bla havet. Kul att traffa dem igen!

Inatt tar karin och jag nattbussen upp till Cairns, kanns skont att komma vidare. Planen ar att utforska staden och ge sig ut pa en trip til Cape Tribulation for att se regnskog, krokodiler, vattenfall och annat tropiskt. Hur lange vi stannar i Cairns ar inte bestamt som vanligt (men det ar roligast sa). Nar vi kanner oss nojda dar uppe blir det att ta flyget ner till Noosa igen. Eventuellt fruktplockning innan det. Ar dock svarare att hitta fruktjobb an jag trodde...men men, jag ger inte upp, ar valdigt sugen pa att prova pa det, dessutom borjar det eka lite i min planbok.

Bye bye



Kommentarer
Postat av: katarina

Hej Klara!

Har följt din resa..... du verkar ha det helt underbart och kul - forsätt så!!!!



Moster Katarina

2009-04-22 @ 19:31:24
Postat av: Anonym

Hej Klara!

Har följt din resa..... du verkar ha det helt underbart och kul - forsätt så!!!!



Moster Katarina

2009-04-22 @ 19:32:15
Postat av: Emelie

Meeh, halla. Ar det allt vi ar for er, Emelie och Moa fran gamla klassen? Mitt hjarta blir lite ledset av att hora sant...=P

2009-05-18 @ 09:26:19
URL: http://midnight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0