Spoiled in Noosa

Hej och halla!

Ar nu tillbaka i noosa sedan fredagskvall. Allt ar sig likt har och det kanns underbart att vara tillbaka. Nu bor jag for tillfallet hos Ian som bor i Noosaville (vart favoritomrade har i noosa), langst floden. Otroligt fint dar ute. Pa fredag borjar jag jobba opa koala igen.
Jag blir sa otroligt bortskamd just nu och det kanns helt sjukt nar man levt pa nudlar och annat billigt sedan man kom till Australien. Igarkvall fick jag en jattestor portion med ugnsbakad potatis och en perfekt lagad stek som han hade lagat till at mig pa restaurangen han jobbar pa langst floden..men vanta, det var inte allt.. jag fick namligen efterratt med!!! det ar jag verkligen inte van vid har! Glass och ckokladkaka! mmmmmmuuums.

Och idag hyrde vi en bat och akte ut pa floden for at fiska och ta det lugnt i den skinande solen. Det var helt underbart! och jag tog en massa underbara foton. (kommer upp pa bloggen en annan dag...eventuellt)

Nu ska jag ga en 40minuter lang promenad tillbaka till Noosaville och ta ett kvallsdopp i poolen!

hejsvej!! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0