Sista inlagget.

Hejhej!

Kanner att jag maste avsluta med ett inlagg innan jag stanger ner den har bloggen.
Nu har det gatt ungefar 11 manader har i Australien. Jag ar medveten om att jag inte varit sarskilt bra pa att uppdatera er om vad som hant, men jag kan meddela att det varit det basta aret nagonsin. Massvis med nya upptackter, erfarenheter, underbara vanner och minnen. Det kanns sorgligt att det bara ar en manad kvar tills jag lamnar allihop bakom mig och flyttar tillbaka till Sverige for ett tag. Jag kan ju trots allt alltid komma tillbaka hit om saknaden skulle bli for stor men samtidigt kommer det aldrig bli likadant som det har aret varit. Menmen, sant ar livet!

Sag i forra inlagget att planen da var att stanna i Melbourne. Sjalvklart blev det ju inte sa eftersom jag inte ar varldens basta person pa att halla mig till det som planerats. Jag akte istallet tillbaka till gissa var...Noosa! Dar jobbade jag lite och levde noosalivet annu en manad. Sedan akte Karin och jag tillbaka till Airlie Beach och Whitsundays dar vi en gang jobbade. (Sara var tyvarr tvungen att aka tillbaka till Sverige) Vi akte ivag pa en seglingstripp i tre dagar. Snorklingen i stora barriarrevet var det basta av allt. Helt underbart!
Just nu ar jag tillbaka dar allt borjade. I Sydney. Jag och Karin bor med Paddy fran Irland och hans atta vanner i deras lagenhet mitt i centrala Sydney. Har ska jag stanna till 21 januari men Karin aker hem om nagra dagar. 

22 januari ar jag tillbaka i Finspang och da lovar jag er allihopa att alla de bilder som skulle kommit upp med jamna mellanrum det senaste aret kommer upp pa facebook.

27 Januari flyttar aven Ian till Sverige! Kom och halsa pa oss!

Hejsvej!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0