noosa

Hej allihopa!! Jag vet att jag inte skrievr sa mycket men jag ska foroska bli battre. Bilder komemr det med...
vet inte var jag ska jag borja, det har hant sa mycket sen sist! Vi har antligen lamnat Brisbane iallafall. Det var en jattetrakig stad som man inte behover vara mer an typ 3 dagar for att kanna sig nojd. Men vi spenderade hela 10 dagar av var australientid i den  skitstaden. Anledningen till att vi var  kvar sa lange var for att vi vantade pa vara bankkonton som det tog en valdig tid for att bli klara. Nar de antligen kommit akte vi till NOOSA! (bara karin o jag dock , banken hade tappat bort saras brev sa hon var tvungen att va kvar tre dagar till... stackare) Men i fredags blev vi aterforenade och sedan dess har vi slappat pa stranden, fetsta, badat (eller snarare spolats runt pa botten) i de storsta vagorna jag nagonsin skadat och haft det allmant underbart.

Hmm.. vad ska jag saga mer. Jo, Brisbane hade fkatiskt nagra ljuspunkter med trots allt. Vi traffade valdigt manga skona manniskor i den staden som vi umgicks en del med.. bla. Annika fran goteborg som lovat oss hennes baddsoffa,  Daniel och Blaire  fran nya zealand som visade oss runt i brisbanes nattliv, lorenzo och dario fran italien som tappert forsokte konversera med oss pa deras halvtaskiga engelska med inslag av italienska. Omojligt at forsta vad de sa, men trevliga killar anda. Och Lance ja! han var som Turk i Scrubs! (ni som sett serien forstar va jag menar) (ni som inte sett serien.. Turk ar rolig)

Just det, branderna som tydligen ar valdigt uppmarksammade just nu, de har inte varit i narheten av oss, sa ni som inte hort av mig pa ett tag - jag lever fortfarande.

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: annan

Bäst för dig att du lever fortfarande! <3 miss u

2009-02-16 @ 13:43:40
URL: http://annaramone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0