yeeeah

Heeeey!!! Skrev just ett langt inlagg men allt forsvann sa det har blir inte lika langt... bajs. Jaja! Sitter just nu pa ett hostel mitt i Brisbane. Lar bli kvar i den har staden ett tag nu for imorgon ska jag paborja jobbletandet.

Waves Surfingcamp var awesome!!!!! Vi var en harlig grupp pa 16 stycken personer fran olika stallen i varlden som tillsammans med tva urflippade ledare larde oss att surfa under 4 dagar. Vi akte till olika strander varje dag och vi hade jattevarmt vader och underbara vagor varje dag! Sov tva natter pa ett jattemysigt stalle mitt ute i ingenstans (fanns dock pool och bar sa det gick ingen nod pa oss), en natt sov vi nanstans jag aldrig uppfattade var det lag for det var sa morkt nar vi kom dit, och en natt pa ett hostel i Byron :D.  Surfing var verkligen helt otroligt sa det kommer det definitivt bli mer av under resan.  

Bilder kommer upp nagon dag, jag lovar!!! Har bara haft lite otur med sega datorer. Ha det gott! Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Sara g

Allt låter så underbart, jag är grymt avundssjuk. Här är allt också bra, men det kunde ju vara lite varmare och ljusare. Nu har jag känt de första rörelserna i magen. :) nu börjar det bli väldigt tomt här utan er och jag saknar er ngt grymt mycket. Men ha det så bra och verkligen njut av er resa. :) Puss och kram.

2009-02-01 @ 22:11:18
Postat av: Moova

Åh, så bra!

Nu vill jag med surfa! Jag visste att ni skulle gilla det. Var det svårt att lära sig allt på så kort tid? Lyckades ni ställa er upp och träffa vågorna sådär precis som man ska? Jag vill med!!

2009-02-02 @ 09:30:16
URL: http://helahuvetstormar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0