Surfing

Hej! Hinner tyvarr inte skriva sa mycket just nu for min tid gar ut om tre minuter. Tankte bara dra igenom vara nastkommande planer lite fort. Imorgon lamnar vi syndey for att aka pa surfinglager i fyra dagar. Aker upp mot Byron Bay men kommer stanna pa olika platser pa vagen. Efter Byron blir det brisbane direkt for det var for dyrt att stanna kvar i Byron just nu. Dar ska vi soka lite jobb och om inte det gar bra akwer vi o plockar frukt.

Just det, idag byrtte vi hostel ocksa. Det har ar mkt battre, det forra var riktigt skabbigt sa det kanns skont. Nu ska jag upp o duscha.

Ha det gott! Puss


Kommentarer
Postat av: annan

det där surfandet är jag grymt avundsjuk på ska ni veta!! det är en av mina största drömmar, att få surfa! akta er för hajjarna. <3 puss

2009-01-26 @ 12:43:19
URL: http://annaramone.blogg.se/
Postat av: Sara G.

Det låter som att ni har det väldigt bra ;) Hoppas det går bra med surfingen! Puss

2009-01-27 @ 07:55:25
Postat av: Olivia

Kul med surfingen! Hoppas allt annat är bra med! puss

2009-01-27 @ 23:04:12
Postat av: Rutan

Hej!!! jag hörde att surfingen gått bra!! vad kul att allt är så bra med er!!

jag vet inte vad som hände innan ni åkte, men jag bara totalmissade att säga hej då till er :,(

vi sågs ju hos Sara i alla fall. men det kanske var bra, för då blev det ju inget jobbigt "he då"

jag är verkligen glad för eran skull att ni har åkt.

ta hand om er o hälsa karin extra mycket!! (har inte skrivit till henne än)

2009-02-04 @ 12:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0