nast sista lordagen i noosa

Hej och halla allihopa! dags for ett nytt inlagg har jag hort.

Allt ar sig likt har i Noosa. Jag mar bra och allt ar underbart. Egenligen var det planerat att vi skulle vara pa fraser island nu pa mandag men pga cyklonen som ni sakert hort om, sa ar det ratt forstort dar just nu sa vi bestamde oss for att vara kvar har en vecka till tills det ar uppstadat dar. Inte mig emot...

En liten uppdatering ifran veckan som varit kanske vore intressant. Har haft en hel del BBC's med eric,niels o nick, tre trevliga killar fran Amsterdam. Jag har bytt jobb pa koala, sa nu gjor jag housekeeping pa morgnarna istallet for att vara i kokek pa kvallarna. Kande att det blev lite langdraget att vara i koket... dessutom missade man sa mkt kul som hander pa kvallrna nar man slutar jobba 22.00. Det samsta med att inte vara i koket ar att man inte kan gora dubbla portioner at sig sjalv langre.. och att jag inte har mattias att dryga mig med langre. (mattias ar/var ett substitut for min kara bror Robin nu nar han inte ar har i australien)

Vi har firat Karin som fyllde 20 i torsdags. Vi vackte henne med frukost pa sangen. Egentligen var hon tydligen redan vaken innan jag ens hunnit upp ur sangen for jag vaknade namligen av att Sara rot at henne "Karin nu gar du och lagger dig!!" menmen... det blev en uppskattad frukost anda. Vi fortsatte firandet med kvallsmat pa en fransk restaurang langst floden och fest hela natten lang. Kul kul kul!!

Just det, det har faktiskt hant 1 hemsk sak! Sahar gick det till: En natt lag jag och sov som en liten angel i min nerliggna hostelmadrass da jag vacktes av ett irriterande ljud. Jag vackte sara o karin och tande fort lampan i rummet for att se vad som var fel. Det forsta jag mottes av var en naken, dackad estlandare ligga och kissa inne i rummet med overkroppen pa madrassen och underkroppen liggandes PA MINA GREJER. Detta betyder att acklet lag och kissade pa alla mina grejer jag har med mig i min backpack. Klader, skor, pass, planbok, allt...  Jag blev forbannad sa jag sprang upp till sakerthetsvakterna som kom och forsokte fa honom att erkanna att han kissat ner mina grejer och erbjuda sig att betala for de saker som blivit forstorda. Men icke.. idioten vagrade att betala nagonting. Detta innabar att vi blev tvugna att ringa polisen som i sin tur skulle foroska fa honom att betala men det gick inte heller for manniskan hade tydligen ingen moral i kroppen. Usch usch usch, over till nagat roligare innan jag borjar grata av ilska annu en gang. Hmm.. Ikvall blir det antagligen BBC har pa hostelet eller nagot annat kul Ian och Johnnys (en kille fran scottland och en fran wales som vi traffade 2a veckan i noosa) nya lagenhet runt hornet. Och imorgon startar Noosa surffestival 09 som haller pa en vecka, det ska bli skoj!

Vi hors snart igen. Jag tanker pa er och saknar er dar hemma hela tiden.! Puss och Kram














Kommentarer
Postat av: Anonym

NÄMEN USCH! Vilken människa!! Hur gick det med grejjerna? Kunde du tvätta det eller?? FYY.

Men tur att allt annat är bra :)

Ha det gott. PUSS&KRAM

2009-03-15 @ 13:04:38
Postat av: Oliva

var det som skrev inlägget ovan..men datorn ville icke posta mitt namn!

2009-03-15 @ 13:05:31
Postat av: annan

hör inget från er längre..:(

jag saknar er.

2009-03-16 @ 07:48:45
URL: http://annaramone.blogg.se/
Postat av: Sara Greve

Fy vilken otrevligt, äcklig människa! Men vad "skönt" att ni blev kvar i noosa en vecka till då, eftersom ni trivdes så bra där :P Det är så skönt att eta att ni har det bra :D PussochKram!

2009-03-16 @ 21:10:24
Postat av: Robin

Haha va fan har jag blivit utbytt syrran:P...

Men det låter ju som du har det bra där nere och det låter välldigt härligt!ska försöka komma o hälsa på framöver!

Hade super Puss påre..

2009-03-17 @ 14:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0