fraser island - himmelriket

Hejsvej! I fredags kom vi tillbaka fran Fraser Island, och vi befinner oss just nu i Rainbow beach. 12.30 aker vi till Bundaberg for att kolla fruktjobb.
Fraser fraser fraser.. var ska jag borja. Det ar det vackraste stallet jag nagonsin sett. For vackert for att kunna satta ord pa det..lagger in ett par bilder for forsoka att ge er en liten kansla av hur det var.




Jag och massa sand vid lake Wobbi


Jag och Karin i lake Mckenzie


vattenpol efter cyklonen...de andra bilarna pavag mot campet

Kommentarer
Postat av: Sara G.

Det såg ju inte helf fel ut, skönt att höra att ni har det bra! :D Saknar dig'!

2009-04-02 @ 13:51:40
Postat av: Evelina Gustavsson

Hallå KLara

Ser ut som ni har det helt underbart, kul att se! Visst är det skoj att vara ute i den stora världen, det finns så mycket att se och vara med om!

Må så gott!



/kusin evelina

2009-04-03 @ 20:22:47
Postat av: Frida

Heeej klara! hur ar dte med er? ser ut som ni har det jattebra darborta! saknar er sa himla mycket! ta hand om er och halsa sara och karin. Massor med kramar fran er frida i Asien!

2009-04-04 @ 16:41:57
Postat av: amanda

Åh vad härligt det ser ut! Jag och Tove kommer ju ner den 24 november, längtar som tusan! Bor du i Noosa nu? HUr länge ska ni stanna? kram :)

2009-09-02 @ 11:50:54
URL: http://amandaeklof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0